Dostava in vraćila

Način in strošek dostave


Za spletna naročila nad 30€ je dostava brezplačna*. Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije, ki večino paketov dostavita že naslednji delovni dan (če je artikel na zalogi) po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti.

*Za dostavo s Pošto Slovenije in način plačila z gotovino po povzetju se obračuna strošek 0,61 €, ki je že zajet v informativnem izračunu stroška dostave med samim postopkom oddaje naročila.

Artikli, naročeni na cokoladnica.si, gredo na pot v najkrajšem možnem času.  Če so artikli na zalogi v našem centralnem skladišču, gredo na pot običajno še isti dan.

Artikle lahko prevzamete tudi osebno v naših poslovalnicah v Ljubljani na Brnčičevi ulici 13.

Če je artikel na zalogi, ga lahko z oddajo spletnega naročila, ki je potrjeno najkasneje do 10.30. ure še isti dan prevzamete v naših poslovalnicah na Brnčičevi ulici 13 v Ljubljani ali nakupovalnem centru Supernova-Rudnik v Ljubljani. Za informacije o vašem naročilu lahko pokličete na 05 903 19 89


Strošek dostaveTabela stroškov dostave in osebnega prevzema:

- Pri osebnem prevzemu ne nastanejo nikakršni dostavni ali logistični stroški

- Za dostave preko Pošte Slovenije obračunavamo stroške dostave glede na lokacijo kupca in skupno težo naročila in sicer po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.Brezplačna dostava

Za naročila v znesku nad 30€ vam omogočamo brezplačno dostavo prek Pošte Slovenije. V primeru, ko je brezplačna dostava za vaše naročilo mogoča se vam med postopkom naročila pokaže možnost izbire brezplačne dostave, ki jo morate izbrati. V kolikor med postopkom naročila brezplačne dostave ne boste izbrali vam bomo dostavo zaračunali po ceniku Pošte Slovenije.

Naslovi za dostavo


Če ste registreran kupec lahko v svoj profil dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega. Neregistrerani uporabniki, ki oddajo naročilo kot gostje imajo med postopkom naročila možnost odkljukati "Naslov plačnika je enak naslovu prejemnika" in v naslednjem koraku se bodo pojavila polja v katera bodo lahko vnesli podatke in naslov prejemnika, ki je drugačen od podatkov in naslova plačnika.

Dobavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim. Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. 

Za vse dodatne informacije nas pokličite 05 903 19 89 ali pošljite elektronsko pošto. 


Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnina)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.


Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:

Ko nam vračate artkle vas prosimo, da priložite kopijo računa. Naslov za posredovanje (pošiljanje) izdelkov je Cokoladnica d.o.o., Brnčičeva ulica 13, Ljubljana-Črnuče. Priporočamo, da artikle ustrezno pripravite za transport. Pri tem lahko uporabite originalno embalažo, oziroma drugo ustrezno varno embalažo. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku. Darilni boni so ločeni od promocijskih kod in so tudi ustrezno označeni z napisom "darilni bon".


Vračilo artikla za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Za vse dodatne informacije nas pokličite 05 903 19 89 ali pošljite elektronsko pošto. Z veseljem vam bomo odgovorili saj nam možnost poslovnega sodelovanja z vami veliko pomeni.