Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja


Splošni pogoji spletne trgovine cokoladnica.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino cokoladnica.si (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje Cokoladnica d.o.o., Brnčičeva ulica 13, 1231 Ljubljana-Črnuče, matična številka: 2074931000, davčna številka: SI 95239057, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Rajska Ptica).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Rajska Ptica , pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Rajska Ptica in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih družbe cokoladnica d.o.o.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnih mestih prodajalca Rajska Ptica.


1) Vrste uporabnikov 


Z enkratnim vpisom v spletno trgovino Rajska Ptica prek elektronske pošte postane obiskovalec gost Rajska Ptica, s potrjeno registracijo v spletno trgovino Rajska Ptica pa postane član Rajska Ptica. Tako gost kot član Rajska Ptica (v nadaljevanju tudi uporabnik pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini Rajska Ptica. 

Obiskovalec lahko registracijo za člana ali gosta Rajska Ptica opravi prek spleta.

Ob registraciji v spletno trgovino kot član Rajska Ptica pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana Rajska Ptica nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@cokoladnica.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

Nakup določenih artikov, ki so na zalogi na posameznem prevzemnem mestu cokoladnica d.o.o., je mogoč tudi brez vpisa v spletno trgovino Rajska Ptica in sicer po redni ceni.


2) Dostopnost informacij


Rajska Ptica se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:


2.0 podatke o podjetju Rajska Ptica (ime in sedež podjetja, matična številka),

2.1 kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

2.2 bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,

2.3 dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

2.4 pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),

2.5 cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,

2.6 način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,

2.7 časovno veljavnost ponudbe,

2.8 rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),

2.9 pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.


3) Ponudba artiklov


Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba Rajska Ptica ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cena v spletni trgovini Rajska Ptica je prikazana kot Spletna cena ter Redna cena. Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike Rajska Ptica (to je za uporabnike, ki Rajska Ptica ) zaupajo svoje podatke). Registriran uporabnik Rajska Ptica postanete z registracijo v spletni trgovini kot član Rajska Ptica ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost Rajska Ptica. Na prevzemnih mestih so posamezni artikli na voljo za nakup ter sta na njih prikazana Redna cena in Spletna cena.

Redna cena pa je cena, ki velja za neregistrirane uporabnike, ki niso člani Rajska Ptica ali gosti Rajska Ptica in želijo kljub temu opraviti nakup na enem od prevzemnih mest / poslovalnic Cokoladnica d.o.o.

Najboljša ponudba dneva

Najboljša ponudba dneva je posebej znižana cena artikla, ki velja v obdobju 24 ur (od 0:00 do 23:59 tistega dne) za določene artikle, ki so v ponudbi Rajska Ptica ) označeni s popustom in veljajo do odprodaje zalog. Ob artiklu so navedeni odstotek znižanja glede na Redno ceno in najboljša ponudbo - cena dneva.

Oznake artiklov


Artikel z oznako "Novosti" je na novo dodan artikel v ponudbo Rajska Ptica ). S to oznako bo izpostavljen minimalno 14 dni in maksimalno 2 meseca.

Artikel z oznako "Odprodaja" ima še dodatno znižano ceno glede na spletno ceno, ki velja do odprodaje zalog tega artikla. Odstotek znižanja je naveden ob artiklu.

Artikel z oznako "Rok dobave ni znan" trenutno ni dobavljiv. To pomeni, da ni na zalogi niti v centralnem skladišču Rajska Ptica ) niti pri dobavitelju.

Artikel z oznako "Odlična cena" kupcu omogoča nakup artikla po posebej ugodni ceni glede na spletno ceno.

Artiklu z oznako "Priporočamo" prodajni svetovalec Rajska Ptica ) zaradi lastnosti artikla ali/in odlične cene priporoča nakup. Priporočilo, namenjeno širšemu krogu oseb, ne upošteva potreb in lastnosti posameznega kupca, zato mora nakupno odločitev zase sprejeti vsak kupec sam in Rajska Ptica ) zanjo ne prevzema nobene odgovornosti.

Artikel z oznako "Zadnji kos" je zadnji kos tega artikla na zalogi v centralnem skladišču Rajska Ptica ), kar omogoča hitrejšo dobavo artikla.

Oznake Odprta embalaža


Odrta embalaža: Artikel ima odprto embalažo, vendar je brezhibno delujoč in popoln. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.

Poškodovana embalaža: Artikel ima poškodovano, nepopolno ali neoriginalno embalažo, vendar je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.

Poškodovan artikel: Artikel ima manjšo estetsko poškodbo, lahko kaže znake uporabe in ima lahko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.

Uporabljen artikel: Artikel je bil vrnjen s strani kupca. Bil je uporabljen in ima lahko nekoliko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.

Servisiran artikel: Artikel je bil servisiran na pooblaščenem servisu. Artikel je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.


4) Naročilo


Kupoprodajna pogodba med Rajska Ptica ) in kupcem je v spletni trgovini Rajska Ptica ) sklenjena v trenutku, ko Rajska Ptica ) kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Rajska Ptica ) kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Rajska Ptica ).


5) Načini plačila


Načini plačila

Rajska Ptica ) omogoča naslednje načine plačila:

z gotovino ob prevzemu*

z nakazilom na račun  Rajska Ptica po ponudbi/predračunu

s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, MasterCard®, Visa, Visa Electron, American Express (preko spletnega plačila), BA Maestro, Diners club)*

z obročnim plačilom na 3, 6 ali 12 obrokov s kartico American Express preko spletnega plačila*

z obročnim plačilom na 2 do 12 obrokov s kreditno kartico Visa Electron*

z Diners club kartico do 24 obrokov

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Rajska Ptica ) po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.


Na prevzemnih mestih Cokoladnica d.o.o. je možno plačilo z gotovino ali s s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners Club - le za imetnike novih kartic). Plačilo z vrednotnicam ni mogoče.

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s stani uporabnika obvestite na info@cokoladnica.si za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.


6) Izdaja računa


Rajska Ptica po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.


7) Cene


Spletna cena

Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike Rajska Ptica, ki so Rajska Ptica d.o.o. zaupali svoje podatke. Registriran uporabnik Rajska Ptica postanete z registracijo v spletni trgovini kot član Rajska Ptica ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost Rajska Ptica. Prek mobilne aplikacije Rajska Ptica je omogočena izključno registracija kot član Rajska Ptica.


Redna cena

Za nakup neregistriranih uporabnikov velja Redna cena. Artikli so na voljo za nakup po Redni ceni izključno na prevzemnih mestih Rajska Ptica d.o.o. Redna cena je običajno višja od Spletne cene. Kupci lahko tudi na prevzemnih mestih opravijo registracijo za člana Rajska Ptica  ) ali oddajo naročilo kot gost Rajska Ptica  ) in s tem, ko Rajska Ptica d.o.o. zaupajo svoje podatke, uživajo ugodnosti Spletne cene. Pri nakupu na prevzemnem mestu ni možna unovčitev darilnih bonov, bonusov, promocijskih kod ipd.

Kjer je ob artiklu izpisana samo ena cena, pomeni, da sta Spletna cena in Redna cena enaki.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo Rajska Ptica ) kupcu omogočil odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocojska koda se seštevata.

Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Na prevzemnih mestih Rajska Ptica d.o.o. so posamezni artikli na voljo za nakup po ceni, ki je enaka njihovi ceni iz spletne trgovine Rajska Ptica ). Vse objavjene cene na prevzemnih mestih vsebujejo DDV. Pri nakupu na prevzemnem mestu ni možna unovčitev darilnih bonov, bonusov, promocijskih kod ipd.


8) Plačilne in kreditne kartice


Plačilne in kreditne kartice

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,

po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo Rajska Ptica ).


9) Darilni bon Rajska Ptica


Darilni bon je izkazni papir, ki ga prodajalec Rajska Ptica d.o.o. proti plačilu izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo darilnega bona). Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec Rajska Ptica d.o.o. pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine Rajska Ptica ).

Darilni bon je moč kupiti v spletni trgovini Rajska Ptica ). Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov, razen načina plačila. Darilni bon je možno plačati s plačilno ali kreditno kartico. V primeru večjega naročila darilnih bonov lahko svoje povpraševanje pošljete na marketing@Rajska Ptica.si. V tem primeru je možnost plačila po predračunu. Veljavnost darilnega bona je 3 mesece od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.

Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti darilnega bona.


Uporaba darilnega bona:


Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Nadaljujte in končajte naročilo. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.

V polje Darilni bon ali kodo za popust vpišite kodo darilnega bona in potrdite tako, da kliknete na gumb Uporabi. Če želite unovčiti več bonov, ločite posamezne kode s presledkom ali vejico.

Ko vpišete kode, se vrednost darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.

Nato samo še oddate spletno naročilo.

Znotraj enega spletnega naročila vam omogočamo sočasno uporabo več darilnih bonov in promocijskih kod, medtem ko se koda za popust lahko vnese samo ena. Vse našteto tekom oddaje spletnega naročila enostavno vpišete tako, da posamezne kode ločite s presledkom ali vejico.

Če je naročilo ali del naročila preklican in zato darilni boni niso unovčeni, vam bomo bone nadomestili z novimi darilnimi boni. Vplačani denar bomo vrnili na vaš tekoči račun ali kreditno kartico, v kolikor ste z njo izvedli nakup. Vse, kar morate storiti je, da nam sporočite kode unovčenih darilnih bonov in številko vašega transakcijskega računa.


10) Koda za popust:


Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Rajska Ptica ) in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.


Uporaba kode za popust:


Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.

V istem koraku v polje Darilni bon, promocijska koda, koda za popust vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi. V primeru, da želite istočasno izkoristiti več kod za popust, jih v polje vnesite istočasno in jih ločite z vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb Uporabi.

Za nakup enega artikla je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Število kod za popust ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov (na primer: ob naročilu 4 artiklov lahko sočasno uporabite največ 4 različne kode za popust).

Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročil. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.


11) Promocijska koda:


Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih. 


Uporaba promocijske kode:


Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.

V istem koraku v polje Darilni bon, promocijska koda, koda za popust vpišite promocijsko kodo in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi.

V vsakem nakupu je možno izkoristiti le eno promocijsko kodo (na primer: ob naročilu 2 artiklov lahko sočasno uporabite največ 1 promocijsko kodo).

Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti promocijske kode za popust.

V primeru, da želite poleg promocijske kode izkoristiti tudi kodo za popust, število kod ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov. Različne kode istočasno vnesite v polje darilni boni, promocijska koda, koda za popust in jih ločite z vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb Uporabi.

Ko vpišete promocijsko kodo, se vrednost promocijske kode avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.


12) Bonus:


Pridobitev bonusa za naslednji nakup:

Uporabnik prejme bonus ob nakupu artiklov preko spletne trgovine Rajska Ptica ), ki imajo v opisu označeno tudi pridobitev bonusa za naslednji nakup (in njegovo višino).

Bonus za naslednji nakup se izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo bonusa) 14 dni od prevzema naročila, razen v primeru, če je to drugače navedeno. Vsak bonus ima svojo kodo za popust (unikatno serijsko številko), prodajalec pa ga je zavezan upoštevati kot popust za vnaprej določene artikle/kategorijo ali za katerikoli artikel (če je tako določeno), ki je naprodaj v spletni trgovini Rajska Ptica ). Ob naročilu artikla z bonusom je lahko podana tudi omejitev unovčenja bonusa za naslednji nakup (glede na vrednost ali vsebino nakupa).


Unovčenje bonusa:

Ob unovčenju pridobljenega bonusa mora vrednost vašega naročila biti vsaj 1 € višja od vrednosti bonusa za popust. Bonus se lahko uporabi le v enkratnem znesku in ga ni možno porabiti delno. Veljavnost bonusa je 3 mesece, razen v primeru, če je to drugače navedeno.

Znotraj enega spletnega naročila vam omogočamo sočasno uporabo več darilnih bonov in promocijskih kod, medtem ko se kod bonusa za popust lahko vnese toliko, koliko je v košarici artiklov. Vse našteto tekom oddaje spletnega naročila enostavno vpišete tako, da posamezne kode ločite s presledkom ali vejico. Število dovoljenih kod bonusa za popust, ki jih želite uporabiti znotraj enega naročila, je omejeno na število artiklov, ki jih imate v košarici (na primer: ob naročilu 4 artiklov lahko sočasno uporabite največ 4 različne kode bonusa za popust).


13) Postopek obveščanja o nakupu:


1. Rajska Ptica naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti in SMS sporočilu, da je naročilo sprejeto. Članu Rajska Ptica ) so na spletni strani Rajska Ptica ) vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Rajska Ptica ) naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Rajska Ptica ) lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih Rajska Ptica ) nima na zalogi v lastnem skladišču, je Rajska Ptica ) izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Rajska Ptica ). Prek elektronske pošte Rajska Ptica ) kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Rajska Ptica ), ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj Rajska Ptica ) ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko Rajska Ptica ) naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Rajska Ptica ) ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Rajska Ptica ) nima na zalogi v lastnem skladišču.

2. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem

Rajska Ptica ) v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti in SMS sporočilu obvesti kupca. Rajska Ptica ) v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. 

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 04 5811 600 ali po e-mailu na naslov info@Rajska Ptica.com. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.


14) Nakup za pravne osebe:


Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. Če ste že nakupovali na podjetje, ga le izberete iz svojega arhiva. Za posamezne artikle, ki so na voljo za nakup na prevzemnem mestu, izdaja računa na pravno osebo ni možna.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Podrobna navodila za oddajo naročil pravnim osebam najdete tukaj.

Uveljavljanje stvarne napake in vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja Rajska Ptica ), več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju strani oziroma na strani o vračilih.

Spletna trgovina Rajska Ptica pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

z gotovino ob prevzemu*  (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)

z nakazilom na račun upravitelja Rajska Ptica ) po ponudbi/predračunu

s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, MasterCard®, Visa, Visa Electron, American Express (preko spletnega plačila), BA Maestro, Diners club)

z obročnim plačilom na 3, 6 ali 12 obrokov s kartico American Express preko spletnega plačila

z obročnim plačilom do 24 obrokov z Diners Club kartico

odloženo plačilo (velja za organizacije javne in lokalne uprave ter podjetja, ki dosegajo ustrezno boniteto).

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Rajska Ptica ) po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.


15) Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe:


Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@cokoladnica.si.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tu.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Brnčičeva ulica 13, 1000 Ljubljana ali ga osebno prinese na enega od prevzemnih mest prodajalca.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Še več informacij si oglejte na strani Politika odstopa od pogodbe.


16) Stvarna napaka:


Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.


17) Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave:


Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem atrikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: Rajska Ptica d.o.o., Brnčičeva 39, 1000 Ljubljana. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.

Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine Rajska Ptica  ) in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.


18) Dostava:


Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk prodajalca Rajska Ptica ) sta Pošta Slovenije in DPD, vendar si Rajska Ptica ) pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. Več o dostavi najdete tu.


19) Varnost:


Rajska Ptica ) uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Rajska Ptica ) v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.


20) Varovanje osebnih podatkov:


Rajska Ptica ) se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

Rajska Ptica za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov Rajska Ptica: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z Rajska Ptica.

Rajska Ptica navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za goste Rajska Ptica hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov Rajska Ptica ): ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z Rajska Ptica ). Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.


21) Komunikacija:


Rajska Ptica bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.


Oglasna elektronska sporočila Rajska Ptica bodo vsebovala naslednje sestavine:

jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

pošiljatelj Rajska Ptica bo jasno razviden,

različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Rajska Ptica izrecno spoštoval.

Oglasna sporočila Rajska Ptica bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.


22) Ocene, mnenja in priporočila:


Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

Rajska Ptica ) omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih Rajska Ptica ) pregleda. Rajska Ptica ) ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni Rajska Ptica ) ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Rajska Ptica ) dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Rajska Ptica ) ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Rajska Ptica ), vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na Rajska Ptica ).


23) Omejitev odgovornosti:


Rajska Ptica ) se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Rajska Ptica ) ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Rajska Ptica ) kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Rajska Ptica ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Rajska Ptica ) mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Rajska Ptica ) ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Rajska Ptica ) ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Rajska Ptica ) v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni. 


24) Pritožbe in spori:


Rajska Ptica spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Rajska Ptica se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem Rajska Ptica lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 05 9031989 ali po elektronski pošti na info@cokoladnica.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@cokoladnica.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Rajska Ptica se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Rajska Ptica prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Cokoladnica d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Rajska Ptica, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi:


https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event main.home.show&lng SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.


Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!


Pogoji veljajo od 10.april.2016.